BellaHoudin

This is my life!!

Haba hena, den här helgen har varit fantastisk, Jag har varit hoss pappa från torsdags till igår, det blir fem dagar. Vi gjorde ingenting speciellt, men på söndagen, så åkte vi till min syster och firade hennes pojkvänn, som hade blivit 25 år, den nionde juni. Alltså förra måndagen. Det var lite kul, MIn storebror har flyttat hemifrån, och han har ingen bil, och så är han pappas granne. Men i alla fall, han skulle följa med oss, men när vi kom fram frågade jag hur han skulle komma dit, för min storasyster bor långt ifrån oss. kan ni gissa vad hans svar blev???  När vi kom fram allihopa, gick vi in till dom, och vi fikade, busade med  ”J” min systerdotter. När vi åkte hem stannade min brorsa på middag, det vart korvstråganoff, och en annan massa kul. men nu måste jag sluta, mi kompis kommer snart, oh jag har bara pyjamas, och så ska jag dammsuga först.

PS. glöm inte att skriva, och gissa vad min pappa svarade.

//Bella

juni 17, 2008 - Posted by | Allmänt

Inga kommentarer ännu.

Lämna en kommentar